Zakaj izbrati GoodTrail?
Smo strastna skupina strokovnjakov z desetletnimi izkušnjami na področju razvoja trajnostnih turističnih produktov z uporabo vrhunske sodobne tehnologije. Ekipa GoodTrail (GT) ne ustvarja zgolj vrhunskih poti za raznolike popotnike, ampak vodi razvoj poti od idejne zasnove, do odprtja in njene promocije po vsem svetu. Poskrbimo, da lokalni prebivalci v tem procesu igrajo ključno vlogo.
Za destinacije, ki želijo na globalni turistični zemljevid postaviti nove pustolovske poti, ni nič pomembnejšega kot ustvarjanje zanimivih, lahko razumljivih in zapomnljivih zgodb. V nekaterih destinacijah bo ta zgodba pripovedovala kako pot povezuje pomembne zgodovinske točke, v drugih pa bodo poti prečkale meje, združevale kulture, vključevale raznovrstno kulinariko, raziskovale glasbeno izročilo ter prečile območja različnih jezikov in veroizpovedi. Spet drugje bo pot predstavljala prvo povezavo epskih pokrajin v enoten trajnostni turistični produkt.
Sistem za razvoj pustolovskih poti ekipe GT omogoča razvoj in promocijo kakovostnih poti, ki so prilagojene specifični destinaciji; od raziskovanja še neodkritih kotičkov v destinaciji in obdelave kartografskih podatkov pa do sodelovanja z lokalnimi deležniki in trženja edinstvenosti nove poti s popotniki in turisti po vsem svetu.
Ekipa GoodTrail bo:
GoodTrail ekipa
Spoznajte našo izkušeno ekipo.
Jan Klavora
Jan je odgovoren za razvoj enega izmed najbolj uspešnih kolesarskih turističnih produktov v Sloveniji, produkt Trans Slovenija, kot tudi za razvoj transnacionalnega kolesarskega produkta Trans Dinarica na Balkanu, in razvoj produkta Bike Slovenia Green, ki sta ga The Guardian in National Geographic razglasila za enega najboljših produktov v letu 2020. Jan je prav tako vodja največjega “outdoor” festivala v Sloveniji, festivala Soča Outdoor (www.soca-outdoor.com).
Jan ima številne izkušnje z razvojem turističnih produktov in doživetij v naravi, kot tudi s strateškim načrtovanjem pohodniškega in kolesarskega turizma. Redno sodeluje z destinacijami in ponudniki storitev na vseh razvojnih stopnjah, od identifikacije potencialnih produktov, strateškega načrtovanja ter razvoja pohodniških in kolesarskih poti, pa do marketinga in prodaje.
Jana Apih
Jana je so-avtorica Zelene sheme slovenskega turizma Slovenia Green, ki je prejela številne mednarodne nagrade in bila razglašena za najbolj učinkovito nacionalno shemo za razvoj trajnostnega turizma.
Ima bogate izkušnje na področju marketinga, strateškega načrtovanja razvoja turizma in implementacije trajnostnih praks. Njene izkušnje med drugim obsegajo vodenje projektov za Slovensko turistično organizacijo, vodenje marketinške agencije Marethica, vodenje oddelka za trženje v največji turistični agenciji v Sloveniji Globtour, razvoj blagovnih znamk in strateški marketing za turistični sektor v marketinški agenciji Toleranca …
Jana trenutno vodi Zavod Tovarna trajnostnega turizma GoodPlace in je soodgovorna za razvoj nacionalnega certifikacijskega programa Slovenia Green.
Matic Klanjšček
Ker je po izobrazbi geodet, je bil Matic dolgo časa aktiven na področju kartografije in morske hidrografije. Odločil se je za začetek lastnega posla, kasneje pa se je pridružil ekipi GoodPlace, kar je bilo delno povezano s primarnim strokovnim znanjem na področju prostorske informatike, s časom pa vse bolj tudi z gorskim kolesarjenjem in vodenjem, ter rastjo gorsko kolesarskih turističnih produktov.
V mladosti se je Matic veliko ukvarjal s športom, zlasti z atletiko, kasneje pa se je posvečal predvsem gorniškim izzivom. Ker so plezalne in gorniške odprave zahtevale veliko časa, je strast do alpinizma postopa zamenjalo kolesarjenje. V zadnjih letih se Matic osredotoča na gorsko kolesarjenje, tako v svojem prostem času kot tudi v vlogi kolesarskega vodnika.
Matevž Hribar
Po izobrazbi inženir mehatronike, po zanimanju pa še vse kaj drugega: dirkal je z motorji, ustvarjal vsebine za različne tiskane in digitalne medije s področja motociklizma in avtomobilizma, pomagal pri organizaciji potovanj z motocikli, pri vsem tem pa skrbel tako za pripravo besedil, fotografiranje in snemanje kot tudi urejanje spletne strani in družabnih medijev.
Matevž ima ta tako precej širok nabor znanj, ki jih v zadnjih letih rad izkorišča za sodelovanje v projektih s trajnostno naravnanostjo. Sicer rad hodi v hribe, kolesari, se potaplja na vdih, skrbi za vrt in kuha.
Andrej Bandelj
Z več kot 19-letnimi izkušnjami kot turistični vodnik se je Andrej pred nekaj leti pridružil naši ekipi kot strokovnjak za kreiranje novih poti, saj odlično pozna in razume dve bistveni področji; naravo in znamenitosti v širši regiji in popotnika – turista.
Andrej je navdušen pohodnik, tekač in kolesar, ki rad združuje delo s svojimi hobiji.
Monja Ferčec
Monja je specialist za digitalni marketing in družbene medije z magisterijem iz sociologije kulture. Izkušnje ima tako s spletnimi trgovinami, upravljanjem družbenih medijev, grafičnim oblikovanje in pisanjem besedil. Želi pomagati družbeno ozaveščenim blagovnim znamkam z ustvarjanjem inovativnega trženja, osredotočenega na skupnost, da lahko širijo svoje sporočilo in povečajo svoj pozitiven učinek.
Skrbi za Facebook marketing, razvoj blagovne znamke, ustvarjanje vsebin in reševanje digitalnih problemov, ko pa ni zaslonom, jo boste našli v gorah ali plezalnih stenah.